Wednesday, March 19, 2008

A si M... Reality Check Point!



M: e cam feminist postul
M: eu ce legatura am ?

A: vroiam sa-mi spui ce parere ai

M: nu stiu .. eu deobicei ma feresc sa judec.. si incerc sa pastrez o viziune obiectiva .. o aroma de superioritate dar cu dese condimentari de modestie ..
M: gandeste`te ca asa cum probabil ea nu e in masura sa se dea cu parerea despre un subiect atat de larg (femeile mature si imature si in general femeile) nici tu nu esti in masura sa o critici asa de aspru zic eu .. no offense ..

M: dar nu inteleg ce te-a stresat asa rau ?
M: aaa... ma uit si mai in jos asa
M: si rime .. si pantofi
M: ce nebuna esti
M: tu nu esti "corporatista" ?

A: ba da dar nu ma comport ca atare
A: eu orikum niciodata nu m-am comportat ca atare

M: cand recunosti faci primul pas spre vindecare

M: aa.. deci tu esti doar un lup cu haine de mioara nu ?

A: simplul fapt ca lucrez intr-o companie nu ma face corporatist
A: nu m-am prefacut niciodata
A: si am spus ce mi-a dat prin cap cand mi-a dat
A: sunt eu si nu-mi place sa copiez
A: nu-mi plac rolurile inafara platourilor de filmare
A: nu are rost sa te dai ce nu esti

M: trebuie sa te integrezi dar daca platesti pretul schimbarii caracterului ptr integrare nu e corect..

A: daca esti acceptat pt ceea ce esti e ok
A: daca nu...sa fie sanatosi
A: n-am sa schimb nimic la mine doar pt ca o cere sistemul

M: intram intr o discutie cam ampla, ciudata si dificila oricum parerea mea este ca 95 % din fetele \ femeile de astazi nu stiu de capul lor .. putine si au pastrat o coloana vertebrala si consider ca sunt si mai putine pe care le as vrea ca mama ptr copilul meu de exemplu..

A: frate iar tre sa recunosc
A: am momente cand nu stiu de capul meu
A: stiu ce vreau profesional si lupt pt acel ceva
A: dar nu ma intreba de viata personala k sta altfel treaba

M: pana la urma .. un bmw inclina balanta in orice situatie

A: yack
A: poti sa ma plimbi si ku tramvaiul
A: sau metroul

M: exact la 41 ma gandeam acum

A: ft bun
A: e aproape
A: si merge repede

M: da ma .. ce sa zic .. tu esti o exceptie buna

A: atata timp cat n-are doi cai in fata, are 4 roti sau mai multe si nu se cheama caruta e ok
A: asta in capitala
A: nu mi-ar placea sa ma plimb in caruta prin poluarea asta
A: la munte e altceva

M: unde ai umblat toata viata mea ? nu te mariti cu mine ?
M: lumea in care traim e dificila si misterioasa .. dar depinde de fiecare ce o sa faca in viata .. nu`i asa ?

A: yap
A: si de kum vede viata

M: nu`mi place sa fiu judecat .. ptr ca ma judeca destul mamele prietenelor mele de aceea nu judec nici eu .. deci micaelele astea.. zic eu ca nu merita atentie din partea nimanui .. ptr ca dandu`le atentie .. ele vor obtine ceea ce au vrut defapt .. reclama .. ca pana la urma .. ori ca le faci publicitate negativa sau pozitiva .. tot publicitate este

A: adevarat
A: dar asta nu ma impiedica sa imi exprim riguros punctul de vedere in privinta a ceea ce numesc "impedimentele de dezvoltare spirituala, culturala si morala a societatii noastre"
A: pana la urma atat am castigat si noi dupa 89
A: macar impresia ca avem libera exprimare

M: de acord .. e doar impresie de libera exprimare .. si chiar daca am avea cu adevarat asa ceva .. oricum majoritatea au dopuri in urechi ..

A: iti spun eu ca nu s-au mai spalat in urechi dinainte de revolutie
A: iar generatiile actuale inca nu stiu sa asculte

M: cat despre dezvoltarile alea.. fiecare e dator fata de el insusi sa se dezvolte, evolueze .. etc. e ok sa mai dai o ironie fina sau o intepatura .. dar sa critici prea mult .. o masa prea mare de oameni .. nu ti va aduce decat dezavantaje

A: daca ne-am bucura permanent de avantaje ar fii plictisitor
A: am fii ca-ntr-o relatie intrata in rutina
A: nimic nou sub soare...doar falsa relaxare...

M: modernitatea din tine considera ca rutina e un lucru rau .. te ai gandit ptr un moment ca rutina e defapt o siguranta benefica ?

A: probabil ca nu am ajuns inca in perioada in care sa vreau siguranta deplina...
A: sau poate n-am avut-o niciodata
A: sau poate-am pierdut-o la un moment dat si sunt astfel in "rutina" mea

M: clar siguranta devine necesara o data cu inaintarea in varsta

A: as zice cu maturizarea
A: avem destule cunostiinte comune inaintate ca etate dar pe undeva pe langa realitate
A: tre sa scap de vorbitul asta in rime
A: incepe sa ma deprime

M: ca esti incapatanata, rautacioasa si dornica de a schimba lumea in bine
M: dar imi e cam somn
M: si oricum discutia asta nu duce nicaieri

A: e clar ca daca o fi sa ne vedem la bere o data
A: parasim localul a doua sau a treia zi
A: : )

M: cine stie .. poate ne intalnim organizat intr`un 41 .. si vorbim vreo doua trasee ghencea - casa scanteii

No comments: