Tuesday, March 4, 2008

Fuse si se duse...

1 Martie e deja de domeniul trecutului- am primit si flori si martisoare, unul chiar inedit si asta pt ca legat de celebrul snur alb-rosu era legat bine un shurub-ceea ce mi se pare foarte in, foarte funky, foarte cool si foarte original; am primit si post pe blog sub forma de martisor si asta venind din partea amicului Remus care s-a dovedit si mai inventiv decat cel cu shurubelul, dar de departe cel mai frumos cadou a venit din partea colegilor de la ProFM Dance care mi-au anticipat nitzel cadoul- am realizat interviul cu Chicane pt MTV si ProFm Dance!

Show-ul de la Polivalenta l-am luat si pe el pe post de martisor, Chicane au facut senzatie-chiar daca le-a pikat sunetul la sfarsitul concertului! Iar Nick ne-a surprins pe toti venind cu un band cat se poate de puternic ca back-ground si doi vocalisti buni buni...

Asadar, cine se astepta sa vada un Chicane, de fapt un Nick singurel la platane a ramas placut impresionat de live-act-ul pus la cale de britanic- original si profesionist pana in varful degetelor care mixau de zor...

Si ca sa-i raspund si lui VictorM, Chicane a insemnat Nick pana sa apara in aceasta noua formula si da, mi-a placut show-ul chiar si asa cu problemutze- a fost interesant, mai ales ca sala a cantat la Stoned in Love chiar daca numai daca erai in fata puteai p[ercepe ca monitoarele lor inca le functionau, dar in Polivalenta nu se mai auzea nimic!!!! Bun show-ul, buna atmosfera!

Natasha, solista dezvaluit ca este mare amatoare de ciocolata si Nick, a tinut sa precizeze ca urmatoarea piesa ce va intra pe post de single Chicane va fi Bruised Water- featuring-ul cu Natasha Bedingfield, un remake al SaltWater-pe care cei mai norocosi dintre noi au apucat sa-l asculte de prin octombrie anul trecut! Pentru cei care au deschis mai tarziu blog-ul, mai laes pt cititoare, tot ca martisor intarziat cu vreo cateva zile- aceasta este piesa in discutie-a mai aparut prin post-urile mele-dar la cat de bine suna e cazul sa o reluam...Si clipul, arata bine! Ma contrazice careva? :P



Si da, e cazul sa DANCE WITH ME!!!

No comments: