Tuesday, March 25, 2008

I wonder about wonders...

Un amic de-al meu scria pe blog...scurt asa..."vreau o minune"... Mai exista asa ceva? Minunile inca se intampla?

Mi-ar placea sa-i spun amicului ca minunea exista in fiecare dintre noi...Ca nu e prea tarziu sa visam si sa lasam realitatea in urma...

Dar ma razbeste iar spiritul rational ce zace acolo bine insurubat in mentalitatea-mi si ma face sa inteleg ca "minunea din noi" de fapt ne-o construim...caramida dupa caramida, treapta cu treapta...

Si faptul ca muncim pana la 11 seara este tot o minune-ambitia, curajul si statornicia sau dimpotriva hiperactivitatea si consumul de energie in scopuri plauzibile tot ca pe minuni le vad...

Numai prin minunile pe care ni le autosugestionam, ni le contruim si pentru care depunem efort suntem atat de minunati...

Dar minunile propriu-zise mai exista?

Poate doar in cazul norocosilor castigatori la loto...Doar acolo mai auzi vorbindu-se despre minuni...



P.S. Muzica inca face minuni...:P

1 comment:

Anonymous said...

minunile nu mai sunt minuni. minunile sunt induse, fabricate, muncite, transpirate...construite pana la cel mai mic amanunt, de noi.
pt mine e o minune viata mea. de ce?pt k visam de la 12 ani viata pe care o am acum...viata care mi se intampla acum este o minune.nu speram la ea, doar mi-o doream cu f multa ardoare...de multe ori am crezut ca mi se cuvine, pentru ca eu...sunt eu.
dar minunea asta am infaptuit-o cu propriile mele maini...am luat-o practic...am fortat-o sa mi se intample facand tot ce e posibil omeneste.
daca stai sa astepti o minune, ea nu se va intampla. trebuie sa ai acel dram de noroc combinat cu optimism si presarat cu putin tupeu k sa ti se-ntample.
mare minune de nu ne-alearga iar maine la antrenament...