Wednesday, March 19, 2008

A si B ... Cand realitatea-i paralela...

B: de ce nu ma intrebi ce vreau?
B: pt ca nu stiu, de fapt, ce vreau
B: stiu doar... ca ma dor ochii
B: ca vb cu tine si ca nu mai tin minte decat ca erai o zapacita din liceu, o nonconformista
B: si ca sunt putin ametit de oboseala, dar nu conteaza

A: da, mersi...
A: stiu ca asta e imaginea pe care o "pasez" celorlalti
A: nu stii ce vrei... asa cum nici eu nu stiu ce vreau...
A: vreau relatii dar nu ma implic pt ca mi-e teama sa nu-mi pierd libertatea
A: vreau sentimente si intelegere pt ca stiu ca pot sa ofer la randul meu, dar ma pierd sub interfata creata impotriva lumii...
A: vreau si nu vreau...
A: si nu stiu ce vreau!
A: asta e concluzia...
A: avem o problema cu timpul!
A: asta e...
A: dar nu iesim cu absolut nimic din normalitate
A: suntem chiar speciali ca ne punem astfel de probleme

B: oamenii simpli sunt fericiti...
B: dar oare poti compara fericirea unui om complex cu a unuia simplu?
B: sunt de aceeasi intensitate?

A: stii tu-"fericiti cei saraci cu duhul"...
A: noi nu vom atinge fericirea din cauza complexitatii de care vorbeai
A: mereu ne vom crea alte limite, vom avea mereu alte idealuri
A: niciodata nu vom fi multumiti de noi sau de ceea ce avem
A: se numeste damnatie in fata conditiei umane...
A: pe care vrem sa o depasim...
A: din cauza careia nu ne putem alinia sistemului...
A: si iata ca nu ne gasim locul..

B: sau ti-l gasesti o ora, o zi cel mult...
B: dupa care iti pui iar probleme...
B: si ceilalti nu tin pasul cu tine...

A: e o iluzie...o falsa impacare cu tine insuti...

B: ai incercat sa te integrezi?
B: eu am incercat
B: dar nu pot
B: as vrea sa pot...

A: nu pot sa ma integrez la facultate
A: nu mai incap in grupurile de amici
A: ma izolez in problemele astea idioate care-mi dau de gandit...

No comments: