Wednesday, January 7, 2009

Raspuns "anonim"...

O sa te intrebi ce e cu povestile astea...Ce m-a pocnit asa deodata sa o tin numai intr-o poveste?! E simplu ca toate lucrurile bune din viata... Ma loveste din ce in ce mai crunt inspiratia...Imi da in cap si prin cap cand ma astept mai putin si ma lasa asa..."Neinsufletita", macinata in mijlocul procesului de creatie, avida de asternerea gandurilor ce-mi abunda din menghina constiintei de sine...Si tot scriu...Din setea asta ingrozitoare de a ma exprima liber, sincer si personal pe care aleg sa o sting in cuvinte, pe bucatica mea de net, pe plantatia mea de fraze...

Chiar daca stiu ca nu-ti place ce redactez sau cum o fac sau esti de parere ca fac pe "intelectuala" pe o pagina de internet...Tot am sa scriu...Ba, mai mult iti scriu, draga anonimule! De ce? Pentru ca pot! Pentru ca nu am nevoie de o masca oricat de stearsa, fada, incolora, inodora, insipida si de anonima se vrea ea a fi pentru a-ti raspunde direct si de a-ti explica verde in fata cat de incapabil sa citesti dincolo de randuri si sa vezi in spatele aparentelor imi pari...

Si acum, ca ai avut cele 2 minute de glorie pe bucata mea de net, lasa-ma sa-ti spun ca imi face placere ca ai ales sa fii urmatorul meu subiect, dupa NIMIC...Daca o iei logic acest anonimat se traduce sau poate fi interpretat ca NIMENI si e interesanta pentru mine si povestea asta...Ce nu m-a fascinat niciodata, insa, e limbajul "de balta" de care pari foarte apropiat, din pacate...Nestiind, probabil, si cred ca e mai bine pentru tine sa pun treaba asta pe seama nestiintei, ca inca se mai pune accent pe cei 7 ani de acasa...Fara sa am nici cea mai mica intentie de a-ti leza respectul de sine!

Nu scriu pentru tine...O fac pentru mine si pentru acei cativa ce-mi sunt "colegi de frecventa", ce alearga pe lungimea mea de unda...Pe banda asta magnetica gravitationala care ne tine inca picioarele pe pamant si capul pe umeri(sper ca si pe tine)...

"Viata e frumos dar greu..." pentru noi toti, dar parca-i mai dificila pentru cei care se uratesc sufleteste voit...Pentru cei care-si ingreuneaza existenta constient si plini de rautate...Sau poate si mai grav, inconstient...Intr-adevar, nu toata lumea e capabila de asta in societatea in care traim, in vremurile astea...Nimeni nu-si permite sa fie inconstient...Asa ca poate prin asta esti "special"...

Eu nu sunt si nici nu ma vreau sa fiu altfel decat sunt...Nu vreau sa plac tuturor, n-ar fi normal...Nu vreau sa ma dau ceea ce nu sunt, m-as transforma ...Nu vreau sa fiu ca restul, mi-e indeajuns sa fiu eu...Asa cum si tie iti e bine sa fii tu...Ideea de baza, (de data asta fara formule matematice sau reguli de doi sau trei simpla aranjate metaforic intr-un text pe care nu l-ai putut intelege pe deplin) e sa ai puterea sa faci asta, sa crezi in tine si sa te lasi purtat de propriul fel de a fi, de propriile sentimente si simtiri...Sa le accepti si sa le traiesti la intensitate maxima...

Nu putem fi la fel, nu putem arata la fel nici la exterior si nici pe interior, nu putem avea perspective identice, nu putem gandi la fel, nu putem comunica la fel, nu avem interese comune, nu ne spalam pe cap cu acelasi sampon...E clar ca nu avem gusturi comune...

Si cred ca de fapt si de drept, despre asta e vorba...Varietatea...Petele de culoare care sparg griul si care nu raman indiferente sau nu sunt ignorate...De optiuni si de alegeri...

Ai ales sa ma critici, te provoc sa o faci iar...Cu sau fara masca de anonim pe care ti-ai atasat-o frumos pe figura, din aceeasi complexare de care ma acuzi...Povesteste-mi de tine, de ceea ce "intreprinzi" tu in viata de zi cu zi, de ceea ce te face sa crezi ca ai dreptul la replica pe un spatiu virtual care nu-ti apartine...Cred ca ar fi un schimb interesant de experienta...Pentru ca pana la urma, experimentam cu totii...

Iar eu am ales sa fiu mai personala anul asta pe blog, sa ma las cuprinsa de goliciunea propriei persoane, de propriile ganduri la care vreau sa-i fac partasi pe cei ce sunt interesati...Si n-am nevoie de confirmarea ta sau a altcuiva pentru a face asta, pentru ca e mai important ca orice sa fiu eu...

5 comments:

Anonymous said...

Ce post penibil. Mi-ar trebui prea mult timp ca sa stau sa iti explic pe puncte de ce este asa penibil. Insa o sa ai nevoie la un moment dat de asa ceva, pentru ca tu pur si simplu nu mai esti cu picioarele pe pamant.
E adevarat, nu exista CNA-ul blogosferei, deci orice idiot, agramat, frustrata, pitzipoanca etc. isi poate exprima opinia pe net. E democratie pe blogosfera.
Din acest motiv mi-am exprimat si eu impresia pe care mi-a lasat-o postul tau de 2 lei. Evident ca eu sunt complexat ca sunt anonim, insa tu nu mi-ai acceptat comentariul :) Ba chiar ai scris un post despre mine.
Ce sa zic, tine-o tot asa, pe mine ma amuzi. Sincer iti zic, cand citesc ce scrii ma simt superior si zambesc.

Oana Tache said...

iar eu ma simt impacata ca te-am facut sa revii, ca posturile mele te fac sa zambesti si sa te simti "superior" si puternic in fata mea(pana la urma cine sunt eu, nu? :)asta inseamna sa te resemnezi in fata conditiei tale de muritor), ca-ti cenzurezi , de asta data, vocabularul "de balta"(deci ai bagat la cap ceva) si ca nu sunt indiferenta nici macar celor ca tine...si apropos de "picioare pe pamant", fiecare are viziunea lui in ceea ce priveste categoria asta...asa cum normalitatea nu e aceeasi pt toata lumea...

Anonymous said...

Buna,sunt Cristina ti-am lasat mesaj pe mtv cu anonymous , si daca iti spun ca sunt Cristina si sunt din Ploiesti te incanta cu ceva? Nu! Bun sa revenim...nu am nimic cu tine nici nu imi placi nici nu imi displaci , e doar o chestie de atitudine , si tu critici ,de ce sa nu fii si tu criticata daca ai vrut sa apari la tv asta e altii te plac altii nu.Mie personal imi place Diana Munteanu , e o fata normala ,nu si-a pus carlige in cap ,nu si-a facut parul 220 sa para mai funky, punk sau toate alea ,daca te-ai mai schimba putin nu te-as mai critica dar azi sunt in toane bune si iti urez succes in continuare sper ca urmatoarele emisiuni sa fii mai "NORMALA "ai grija de tine si o seara placuta

Oana Tache said...

oamenii "normali", dau raspunsuri "normale"..."greu la deal cu boii mici"...e bn de stiut insa ca exista atitudine...10x pt urarile de bine, sper sa fii toane bune mai des( pt tine) si sa ti se implineasca toate alea bune si ne-bune

roby said...

ma abtin cu greu mai ales la ora asta...dar din respect pt Oana si pt munca ei ma abtin la comment-urile lu' primu' anonymus ...JEEZ!!!commentez post-urile vechi...dar trebuie k nu eram eu chiar asa un fan Oana acum ceva timp in urma ...totul a inceput decand are ID de mess public ... si am putut sa aflu k nu are fite si etc...adica ma gandeam k daca lucreaza la TV si la radio nu ii pasa de restu' ...bine cu nu mi-am facut pareri gresite prea devreme si am lasat-o sa imi arate ce caracter are ... PEACE!