Thursday, January 8, 2009

R & A: Sa facem curatenie, zic! Via mess...

Nu vreau sa intelegi altceva dar mi-am dat seama ca post-urile mele nu sunt pentru toata lumea cu toate ca ma adresez tuturor...Realizez, trista, ca inca ne indopam cu nimicuri si ne inconjuram de o armata de nimeni deghizati in persoane "importante"...Ne luam zilnic supradoza de bullshit autohton care ne obliga sa gandim putin, sa ne supunem repede si sa nu guitzam prea mult ca ni se taie ratia si... Vorba aia, e crizaaaaa, frate, si suntem toti, mai mult sau mai putin constient, crizaaaati...Asa ca, de ce n-as deveni un pic isterica pe propriul blog??? Asa repede, scurt, la miez de noapte, din aceeasi sete tembela de a te lasa sa ma transformi in apa si sa ma faci parte a ratiei tale...Nu trebuie sa ma inghiti, trebuie doar sa-mi simti gustul...Asa cum si eu am adulmecat atata timp un teren pe care nu vreau sa-l marchez...Ca nu-i al meu si nu va fi niciodata! Asa ca te las sa alegi si-ti mai bag pe gat un via mess...Cel mai bun pe inceputul asta de an...Watch and learn si daca ai puterea sa free your mind, citeste printre randuri...Daca nu, las-o , bai, ca merge si-asa...:))))

R: Esti cam blazata in ultimele post-uri...

A: Sunt mai personala la inceput de 2009, ce sa fac...:)
A: Ti se pare ciudat?

R: Nu, deloc...Esti cum vrei si cum trebuie sa fii ca doar e blog
R: Adica pentru oamenii inteligenti
R: Care ar putea crede ca l-ai facut pentru a mai face reclama pentru mtv sau profm
R: Sunt acel "altceva" editorialele astea

A: Crezi ca ar trebui sa-mi mai fac un blog? Adica sa separ subiectele?

R: Eu nu mi-as face 2 daca ma intrebi
R: Adica sa o arzi dual?

A: Da, nu e ok sa fii pe sistemul: "cautati-ma aici pentru jale"
A: Dincolo pentru muzica
A: In partea cealalta pentru treaba
A: Pana la urma asta sunt eu...

R: Te cam loveste inspiratia, parca mai des in momentele triste, asa-i?
R: De aia era Eminescu beat si bolnav
R: Ca sa devina mare
R: Dar gagica lui era urata si l-a umplut de blenoragie :)))

A: :))) Asa sunt la fiecare inceput de an
A: Revizuiesc, recalculez, recapitulez

R: Dar e nasoala filozofia si logica
R: Si uite la mine si gramatica

A: O stii pe aia simpla, din popor..."fericiti cei saraci cu duhul"

R: In mod normal nu e pagina mea si nu e nevoie si nu vreau sa ma justific dar daca nu zic nimic, prostii adica nu aia care inteleg din tacere ceva vor crede ca au invins
R: Revin
R: E nasol cu logica si filozofia
R: si cu sociologia
R: stii cum e
R: toata lumea vrea sa fie ea insasi dar de cele mai multe ori e si ce nu e
R: vor sa faca din normal anormal si viceversa
R: si stii ce?
R: cel mai grav e sa incerci sa o dovedesti, sa vrei sa fii asa, sa te dai altceva si sa o arzi in necunostiinta de cauza
R: e ca treaba aia
R: esti nebun?
R: nu ma nu
R: deja ai doua negatii
R: e ceva in neregula cu tine, te simti bine?
R: si tu razi
R: dar, vai!
R: ce-i cu ranjetul asta
R: clar esti nebun
R: si uite asa iti bati cuie
R: si clar esti nebun
R: pe secunda ce trece
R: Haha
R: Acum, tu stii ce faci pe blog...
R: PR si-un pic de psihologie...Chiar daca nu sunt sigur ca ai cu cine...

A: Imi plac perspectiva si unghiul alese de tine...Da bine incadratura asta in contextul dat...:)

R: ca daca deschizi cabinet pierzi timp
R: daca faci PR si nu inchizi usile e si mai grav
R: ai usi in spate si usi in fatza
R: le deschizi pe alea de "dindos"
R: pe care le stiu putini
R: o iei pe la spate
R: deschizi in fatza
R: intra toata lumea
R: incaltzata
R: dupa o zi ploioasa

A: urasc asta...

R: Si eu si tokmai de-aia am acasa o gramada de papuci
R: Asa imi primesc oaspetii pe strada mea neasfaltata
R: Le dau papucii din start, ca e grav
R: Plang cat noroi imi pot baga in casa

A: Suna al dracului de psihologic, stii, nu?

R: Clar...Si patologic
R: Dar depinde pentru cine
R: Eu sunt obsedat
R: Ei nesimtiti

A: Si mai depinde si cui dai "papucii"

R: Pai aia e, tre sa faci o paralela si sa dai cui trebuie
R: Ca parintii mei se descalta cand vin in vizita

A: Ti-am mai zis, imi place perspectiva ta...Ai mana...

R: Dar sa nu mai spui nimanui...Ca un dj nu tre sa fie asa...
R: Tre sa fiu un dur, un drogalau, un fustangiu, un betiv si un boem

A: :)) Nu fii nebun... Depinde si de locul in care vrei sa te descalti si eventual in ce conditii sa te "dezbraci"...

R: Nu ma dezbrac usor...Si chiar si atunci ma spal

A: Ma gandeam eu ca n-ai discutii de-astea cu toata lumea...

R: Evident, ca si sub haine e "murdarie"...In multe straturi...

A: Mai ales acolo...Pe piele si sub, pana in ultimul neuron...Si aia de sub piele o lasam viermilor...Isi fac ei treaba pe ultima raza de lumina alba...

R: Sunt doua variante intotdeauna...
R: Tu ai inselat vreodata? Aia cu gandul, e general valabila...Fizic zic.

A: S-a intamplat si cred ca se intampla oricui...Face parte din experienta de viata a fiecarui individ...

R: Adevarat...Amaruie experienta...Pai daca nu aveam constiinta eram inconstienti sau animale?

A: Uneori regretabila...Alteori motivata...
A: Amara sau dulce e pentru aia care inca au "papile gustative"

R: Pai daca nu mai ai papile gustative inseamna ca esti pe moarte...Ca un cal de curse cu un picior rupt...Inca poti gusta, cred...

A: :))) Dar nu mai halesc...Acum imi folosesc mai mult urechile...Chiar daca dau de white noise din ce in ce mai des...

R: Apropo, de-asta imi plac mie suedezii de la categoria "sunt bun dar nu ma vede nimeni, asta o zic eu nu el, pacat de dinastia care nu are loc de comert gen tiesto, si nu ascund niciun complex... de aia e bine ca exista
R: ca ne bucuram in grup restrans
R: piesele tre sa fie de suflet
R: nu sex in grup, ca toate hiturile

A: Hiturile sunt curve, sunt pentru toata lumea

R: Si la un moment dat ne plictisim de ele
R: Si dupa ce uitam ce gust aveau inventam VH1 si e si mai jalnic

A: E ca si cum ti-ai "vulcaniza" femeia..."Spalata e ca noua"...Asa e acum cu remixurile, reinviem mortii si ii punem la treaba in locul nostru...

R: Si gandeste-te cata murdarie lasa si-aia...

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Oana Tache said...
This comment has been removed by the author.