Monday, February 18, 2008

Party Agenda with Party Guide and ProFM Dance!!!



In cadrul emisiunii Party Guide, pe care sunt onorata sa o prezint in fiecare vineri, sambata si duminica, incepand cu orele 17 pana la ora 21, am ocazia de a-mi trimite ascultatorii la cele mai tari petreceri organizate de ProFm Dance in colaborare cu The Mission...

In decembrie, prima luna de emisie, am avut parte de 2 mega evenimente la care am fost parteneri- venirea lui TIESTO a insemnat pentru noi pe 1 decembrie-lansarea oficiala a postului de radio, iar PAUL VAN DYK a fost cadoul nostru de Craciun! Am inceput cu dreptul!

De vreo 2 luni de zile clubul Studio Martin din capitala reprezinta locul de intalnire cu ascultatorii...Tot acolo i-am adus la platane pe SHLOMI ABER, KONRAD BLACK, CLAUDE VON STROKE, LAURENT GARNIER, DERRICK MAY, PLUMP DJ'S etc, nume mari din industria muzicii electronice internationale care ne-au facut sa dansam pana in zori de zi, sa raspandim vibe-ul pozitiv pe care ProFm Dance il propune in fiecare zi de emisie si sa fim mult mai aproape de cei care stau cu urechile pe 89,5 fm zilnic!

Saptamana ce vine-ne facem tot impreuna warm-up-ul alaturi de DAVID K, CARRIER si WILD vineri, iar sambata il asteptam cu sufletul la gura pe SATOSHI TOMIIE!





Nebunia maxima, dezlantuirea totala si cel mai important eveniment al lunii martie va fi, pentru noi toti venirea la Bucuresti a celor de la CHICANE si M.A.N.D.Y. calora li se alatura si JEFF MILLS si MONOCHROME, pe 1 Martie 200*, la Sala Polivalenta!!! ProFm Dance a inceput deja promovarea evenimentului on air, iar ProFm nu rateaza nici el ocazia :P!!!! Just be there!!!



Deja avem date si in ceea ce priveste week-end-urile lunii martie asa ca stay tuned!!!

Dance with me!

No comments: