Sunday, February 17, 2008

Valen-F**king Day!



Roz, rosu, fulgi, inimioare, baloane, mult dulce si mai multe bomb-oane, alergatura dupa cadouri etc etc...Mai ceva ca de Craciun sau Pasti...Si asta pt ce???

Pentru o sarbatoare care nu ne apartine???Atata haos pentru ceva care ii face pe cei care sarbatoresc sa cheltuiasca bani si sa se afunde si mai mult in iluzia "dragostei eterne"??? Iar pe astia singuri, saracii, sa ii deprime si mai tare faptul ca inca nu si-au gasit "jumatatea" ca deh...pana la urma toti traim cu aceeasi iluzie iar idealul nostru final este implinirea sufleteasca sau ce intelegem noi prin asta...Whatever!

Ei, dragilor, daca nu sparge nimeni gheata si nu indrazneste nimeni sa sparga mitul "necesitatii de a petrece aceasta sarbatoare(care nu-i a noastra, ma repet, dar dse care nu poti scapa daca ai de gand sa cobori macar pana la colt pe 14 feb)alaturi de cineva de sex opus sau acelasi sex (ca pana la urma e dreptul fiecaruia de a alege), lasa ca o fuck eu!

Pana la urma e vorba tot de alegere- preferi sa stai acasa sa plangi sub perna, gandindu-te ca toti cunoscutii tai au relatii si probabil sunt in mega-tandreturi la ora asta sau sa te gatesti bine de tot si sa scoti indiferent/a nasul la aer???

Nu e panica daca nu sarbatoresti cu "The loved One" Valentine's Day...Ar fi panica daca nu ai sarbatori cu The Loved Ones...

Asta am facut si eu...La pranz s-a iesit in gashka cu familionul la Cafeneaua Actorilor(pana la urma tot familia e mereu alaturi de tine-relatiile vin si pleaca...)-cafelutze, pizza si desert ca sa indulcim situatia...

Am continuat prin a-mi goli jumatate de card prin Plaza-asta asa ca sa nu uit ca merit tot ce-i mai bun...

Acasa, mi-am petrecut dupa-amiaza in fata pc-ului cu un bol de popcorn in fata,un pahar de vin bun in stanga si o tigara in dreapta, urmarindu-l pe Mr. Bean in vacanta( a se evita in cazul persoanelor neimplicate in relatii, comediile romantice sau povestile de dragoste cu happy end-nu fac decat sa prelungeasca agonia- asa ca mergi pe comedii tampitele :P)...

Vezi sa nu te apuce nostalgia sau mai stiu eu ce ca intri in panika si nu o mai scoti la capat fara servetele!!! Pe mine m-a apucat un pik...de-aia voi posta o poza(ajustata ce-i drept) mai veke cu mine si una dintre fantomele trecutului, probabil cea la care am tinut cel mai mult...Dar vb aceea...fuse si se duse! Smile now!

Iar seara am pus pe mine ce am achizitionat din Plaza si am iesit cu prietenii...Cel mai bun lucru este sa verifici daca mai ai "mana" la flirturi...Asa ca luati privirea aia misterioasa si lasati-i sau lasati-le sa vina!!!

Fara tam-tam, fara inimioare, fara roz... poti petrece in stil roz chiar si un Valentine's Day by yourself!

Si daca ma intrebati alaturi de cine mi-as fi petrecut V-Day...E foarte simplu- I'm in love with my R...R=Radio...Radio=ProFm Dance!!! :D:D:D

No tears and believe in u...:P

Poopz

Don't forget 2 dance!

No comments: