Monday, February 25, 2008

Raspunsurile lui Satoshi!!!





Cu ProFM Dance, mergi la show-ul lui Satoshi Tomiie!

It’s a fact! Niciun DJ tare care vine in Romania nu scapa fara sa fie luat la intrebari de catre o DJ-ita de la ProFM Dance. Dupa ce Cristina Iacob a stat de vorba cu Paul Van Dyk, a venit randul Oanei Tache sa afle cat mai multe de la Satoshi Tomiie, un DJ al carui show nu trebuie ratat. Daca vrei sa afli tot despre DJ-ul japonez si sa castigi doua locuri pe guest list-ul ProFM Dance la party-ul de sambata, 23 februarie, din club Martin, stai pe frecventele ProFM. Sambata, in emisiunea Party Guide, care incepe de la ora 17.00, Oana Tache va difuza integral interviul cu Satoshi. Fii atent la fiecare cuvant. Daca suni la 021.252.20.90 si ii demonstrezi Oanei ca ai ascultat cu atentie ce a spus DJ-ul, te faci cu 2 locuri pe guest list-ul ProFM Dance la show-ul lui Satoshi Tomiie de sambata, 23 februarie, din club Martin. Enjoy the beat of Bucharest with ProFM Dance!


Am mai spus ca a acordat pentru Mtv si ProFm Dance un interviu joi, in studioul celui mai tare post de muzica dance, am mai dat cateva detalii despre ce face, ce-a facut pana acum Satoshi Tomiie, iar acum ai posibilitatea sa citesti interviul difuzat radiofonic in timpul emisiei Party Guide la ora 18:50!!!

Here we go:

Oana Tache:
Spune-mi povestea lui Satoshi Tomiie, muzicianul. In cateva cuvinte.

Satoshi Tomiie:
Povestea? Nu stiu. Sunt Dj si fac muzica de foarte mult timp.Asta e tot ce am facut si asta fac si acum.

O.T. :
Esti din Japonia, iar pentru noi europenii e ca soi cum ai veni de pe o cu totul si cu totul alta planeta. Crezi ca exista vreo diferenta intre scena muzicala electronica din Europa si cea din Japonia?

S.T. :
Chiar si in Europa, muzica din Romania nu poate fi comparata cu cea din Italia sau Anglia. E diferita. Avem o cultura total diferita. Avem o cultura hibrida.


O.T. :
Ai un trecut impresionant din punct de vedere muzical. Ai facut si muzica pentru filme, ai produs albume, ai facut remixuri pentru artisti mari si pe langa asta esti si dj. Ce te vezi facand peste 20 de ani?

S.T. :
Nu stiu. De fapt, nu mi-am facut niciodata planuri legate de cariera si de viata mea. M-am lasat purtat de val.

O.T. :
Crezi ca e destinul tau?

S.T. :
Nu stiu daca e vorba de destin, dar cred ca asta e cel mai potrivit lucru pentru mine si pentru ce sunt eu capabil sa fac. Nu stiu ce voi face peste 20 de ani, ce va fi va fi.


O.T. :
Dupa parerea ta, crezi ca tehnologia afecteaza muzica?

S.T. :
Binenteles si in special muzica eletronica. In zilele noastre, fara tehnologie nu poti face nimic. Ai nevoie de tehnologie.


O.T. :
Cum ti-ai descrie stilul ca dj?


S.T. :
Daca te referi la muzica, as spune muzica buna, electronica, dance. Nu stiu daca ceea ce pun eu re un nume sau un anumit stil. De multe ori, au venit la mine oameni si m-au intrebat care este stilul meu, iar eu le raspundeam ca nu stiu. Nu imi place sa ma limitez la un anumit stil.

O.T. :
Ai fost in Romania in acelasi club in 2006, la Renaissance Party. In 2007 ai fost in acelasi loc, cu acelasi dj la warm-up. Ce te face sa te intorci in Romania?

S.T. :
Simplul fapt ca ma distrez. De ce nu, daca este distractie si un public minunat?


O.T :
Ce parere ai despre publicul din Romania?

S.T. :
Este grozav si foarte educat. Inteleg foarte bine ce aud. Cateodata cred ca sunt prea educati.


Inainte de a pleca din studio, Satoshi a tinut sa relanseze invitatia la show-ul ce a avut loc la Studio Martin-petrecere pusa la cale de The Mission si ProFm Dance, asa ca a trebuit sa-mi respect promisiunea facuta invitatului meu si sa merg la party!

Am ajuns relativ tarziu, dupa ora 2 si jumatate dimineata, petrecerea era in toi, clubul plin, lumea se distra, se dansa...Toate bune si nebune ca la toate evenimentele ProFm Dance!!!

Sambata, 1 Martie, ne asteapta cel mai mare eveniment al inceputului de an- Chicane , Jeff Mills, M.A.N.D.Y. si Monochrome la platane!!! O sa tot vorbim despre asta! :D

Dance with me!!!

No comments: