Wednesday, February 6, 2008

ProFm News!!!












Dupa ce am Party-nat toata iarna in capitala in lipsa zapezii, in februarie er timpul sa urlam Partieeeeeeee! Fa loc distractiei, senzatiilor tari si concursurilor cu multe premii. ProFM si Orange te invita pe partia din Predeal la competitii de schi si snowboard intr-o atmosfera incinsa de DJ-ul ProFM Mihai Ionita si muzica buna. Te asteptam in fiecare weekend pana pe 24 februarie cu multa pofta de distractie si dorinta de a castiga premiile puse in joc. Iar pe 1 martie, vino la marea finala unde se vor desemna castigatorii! Extreme people follow ProFM!

Si daca nu apuc sa ajung in timpul week-end-ului ca deh, imi vine tare greu sa stau departe de ascultatorii Party Guide la ProFm Dance, am taiat-o frumusel, duminica seara, la Predeal pentru 2 zile de relaxare totala, zapada si snowboard!Credeam eu, ca vor fi doua...marti a trebuit sa ma reintorc rapid in capitala(some stuff 2 do)! Ziua de luni a inceput cu un 3 in unu asa ca pentru astia de au mania speed-ului, dupa care partie...de la 13:00 pana la 17:30 non-stop!!!

Tot ce inseamna partie Predeal este "tunat" asa a la ProFm, deci se poate spune ca eram mai mult decat home!!!

Insa, nu e tokmai placut sa te dai by yourself cu placa dar daca tot esti innebunit dupa sportul asta chiar nu mai conteaza ca esti aproape inghetat, ca bate vantul, ca iti obosesc genunchii, ca la viteza mare daca iti suna telul te dezechilibrezi si sari in cap la propriu...Dadada...Era sa-mi rup gatul inainte sa fiu anuntata motivul pentru care tre sa iau urgent drumul Bucurestiului, dar datorita "formei merle aerodinamice" si probabil a faptului ca "iarba rea nu piere" :))) :P...I'm still alive and still walking and talking...Si daca va intrebati cumva daca mai am curaj sa ma urc pe snowboard, zic doar atat- cu prima ocazie o sa plec iar la Predeal!!!

Caz' crazy people follow ProFm even in week-dayz! :P

Dance with me on the board!!!

No comments: